colour

Jag sitter just nu med två tjocktröjor, mjukisbyxor och duntofflor under 2 täcken. Jag fryser. Febern har stigit och det blir inge skola för min del på några dagar. Om jag inte är helt frisk till torsdag så blir det ingen operation och det skulle ungefär vara det absolut värsta som skulle kunna hända..
Rasmus är i Södervärn och spelar innebandy, mamma och pappa är där och kollar och jag och Mio är hemma och ser på tv. Egentligen skulle jag och Tom hitta på något ikväll men pga feber och grym halsont så fick jag klara mig utan honom ikväll..
Hans föräldrar fixade frukost på sängen till oss i morse, det var skitgulligt av dom och jättegott! Sen gick vi till Södervärn och kollade när Endre förlorade mot IKSU..

Ikväll är det "I en annan del av köping!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback