Något speciellt

Idag har jag kunnat bocka av bilduppgiften och sammhällskunskaps inlämningen från min "att göra lista"
Riktigt skönt. Jag sitter just nu och skriver på Historian som skall vara klar till i morgon och lite senare ikväll skall jag göra klart bokanalysen.. Ni som vill plugga tills ni svimmar, välj samhällsprogrammet!
Men egenligen har jag inte så mycket att klaga över, solen skiner ute och jag och Michelle hittade en asfaltsfläck, det var typ halleluja.

Plus att jag och Tom har varit tillsammans i tre månader idag, iiih vad glad jag är att jag har dig! Första gången jag såg dig var efter en hockeymatch och jag tog ditt nummer och skrev att du spelat bra fast jag inte ens sett dig på planen jag ville bara ha kontakt, det var först när du tog av dig hjälmen som jag reagerade. Det var snart ett år sen. Jag hade inte ens vågat hoppats på att du skulle bli min, du var bara "snyggingen som spelade hockey" för mig. Sen några månader senare så hörde du av dig och vi började prata och träffas mer och mer och idag är det du och jag, Jag hoppas det fortsätter att vara så för du får mig att må så himla bra! JAG ÄLSKAR DIG♥





Kommentarer
Postat av: Tom

Jag älskar dig Ronja <3

2010-02-24 @ 16:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback