remember

Min fredag blev kanon, skolan rullade på och när vi hade bild ritade jag hur mycket som helst så snart är mitt ansikte färdigt. Vi fick reda på att vi inte har någon bild nästa fredag så då slutar vi klockan kvart i ett-Vi är även hellediga på måndag för vi skulle bara ha en lektion egentligen men den ställde vår lärare in, skönt!

Igårkväll var det hockey som gällde. Issa, Olivia, Camilla, Michelle och Denise stod för sällskapet. Sen gick jag och Tom hem till mig, vi frös efter våran promenad från ishallen så vi bäddade ner oss i soffan och kollade på sista perioden av Sverige-Vitryssland. Han cyklade hem lite senare för han skulle upp med båten i morse.
Min lördag är oplanerad, troligtvis blir det film och godis med Michelle ikväll!
Jag skriver kanske mer sen. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback