on the wing

Nu var det riktigt länge sen jag bloggade klokt..
Jag har mest gått i skolan och träffat Tom.

Idag har jag och Michelle varit på Antikrunda som hon så fint kallade det. Först hälsade vi på min farmor och sedan hennes mormor.

När vi skulle gå ifrån hennes mormor kommer det två killar gående utanför och Michelle säger till mig att inte gå ut för att dom måste gå förbi först. Hon ville absolut inte träffa en av killarna (jag nämner inga namn) Så vi står och tittar på dom ganska länge, sen märker vi att dom är påväg in i trapphuset där vi är så vi får panik, Michelle skriker och springer därifrån. Jag kommer hoppande efter med kryckorna. Men vart skall vi gömma oss? Jag föreslog under trappen, Michelle valde hissen. Puhu, nu var vi säkra och dom hann inte se oss.. När hissen kommer upp till högsta våningen står killarna såklart där utanför, great. Jag började asgarva och Michelles ansiktsfärg ändrades till snabbt röd. Vi fick hjärnsläpp gånger två och gick ut från hissen för vi kunde ju inte åka ner igen.. Jag försökte att rädda situationen genom att fråga vilken dörr "hon" bodde i, men Michelle bara skrattade. Vi stod som två fån och dom bara tittade på oss och man såg i deras blick att dom undrade vad våra problem var.. När dom ÄNTLIGEN hade gått in i lägenheten hoppade vi in i hissen igen, det var galet. Helt klart dagens händelse!


Kommentarer
Postat av: m

helt sick, dagens! :D

2010-02-18 @ 18:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback