hej jag har tråkigt

Vem:
Vem kramade dig senast? mamma
Vem pussade dig senast? Tom
Vem ringde dig senast? pappa
Vem ringde du senast? storebror
Vem var hemma hos dig senast? Tom
Vem var du hemma hos senast? Carro tror jag

Jag:
Är singel? nej
Är kär? Ja det är jag!
Svär ofta? händer väl
Sjunger i duschen? ja alltid typ
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nej!
Skrattar åt dina egna skämt? joo det gör ja
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? nej

Har du:
Piercingar? nej, hål i öronen
Syskon? ja en bror
Jobb? nej
För många vänner? man kan väl inte ha för många?
Rymt hemifrån? jo när jag var liten väl
Färgat håret? ja
Bra självförtroende? nej
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? ja
Gjort något olagligt? kanske de
Somnat i skolan? nej, men nästan
Brutit något? aa
Tappat bort mig i min hemstad? nej
Sett en fallande stjärna och önskat? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
En hemlighet som ingen annan vet? ja
Sovit en hel dag? nästan
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? jo
Blivit generad inför folk? har hänt
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ah
Ätit musslor? nej
Blivit kallad player? joo
Färgat ditt hår svart? nepp
Någon som förstår dig? Ja det har jag!
Någon som du saknar? Ja
Någon som du hatar? Nej..

Vad:
Längtar du till mest just nu? sommaren och tills jag kan spela innbandy igen
Ska du göra i helgen? sova och träffa michelle
Har du för kläder på dig? mjukisbyxor och linne
Gjorde du igår? såg på hockey
Ska du göra i sommar? massor
Åt du senast? en rostad macka
Har du för mobil? sony ericsson w902
Vad köpte du senast? tuggummi
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? sprungit därifrån och vart skiträdd

Vem/vilka:
Fick du sms från senast? Tom
Pratade du med i telefonen senast? Storebror
Var du med senast av det motsatta könet? Tom
Vet mest om dig? Michelle
Sov du tillsammans med senast? Jennifer
Skrattar du alltid tillsammans med? Issa, Olivia och Camilla

Allmänt:
Har du pussat en groda? nej!
Har du avgjort en viktig match? Ja
Har du kysst någon och sedan ångrat det? Ja..
Kan du hjula? Ja
Biter du på naglarna? nej
Är du EMO? nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? blivit asglad
Har du sjungit inför publik? ja de har jag
Säg något som gör dig glad? När dom jag tycker om mår bra
Är du hungrig? lite
Är du blyg? det beror på

Kommentarer
Postat av: C

Gumman <3

2010-02-21 @ 12:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback