det är inte samma sak utan dig

Jag sitter just nu i soffan och lyssnar på Liv som sjunger i trapphuset, fintfint!
Idag är det snöstorm ute, Michelle och Denise var insnöade i Väskinde så dom kom inte till skolan idag. På Naturkunskapen ritade vi celler och kromosomer, det var inte ett dugg kul! Jag gjorde även historiaprovet idag och det gick bra tror jag. När mormor skulle komma och hämta mig hade hon kört fast.. När hon äntligen kommit loss skjutsade hon mig hem till Liv och här har jag varit hela eftermiddagen.
Ikväll har jag inget plugg så jag skall bara ligga i sängen och se på One Tree Hill.
Det var det jag och Tom gjorde hela kvällen igår också, mysigt!
Nu ska jag hjälpa Liv med maten, :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback