stay the night

Jag vaknade klockan nio i morse, skyndade mig som fan och sprang HELA vägen till skolan. Jag kommer in i klassrummet en minut i halv och då har vi ingen lärare.. Så typiskt. Hon kommer inte hit förrens halv elva, känns kul. Plus att jag fick skavsår av att springa HELA vägen. Dålig start på dagen.

Igår köpte jag lite julklappar när jag var på stan med tom. Nu har jag bara fyra kvar. Jag har även fått ihop en önskelista som ni ser nedaan. Det är dock inte allt, men lite.

Nu ska jag göra att skivomslag(?) på desktoppen. Hoppas eran dag blir bättre än min!


Kommentarer
Postat av: Lillis

vad får jag i julklapp?

2010-12-05 @ 02:11:07
Postat av: svar

jag ska se vad jag kan hitta på!

2010-12-05 @ 12:31:26
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback