hej

Jag behövde en pause i pluggandet, jag har så trött på skolan just nu, prov hit och inlämningar dit. Psykologiprov, spanskaläxa, manus och engelska klart iallafall. Jag ser inte fram emot matteprov på måndag, det känns mentalt jobbigt. Nog om det.
Idag är det fredag och bara en vecka kvar till jul, alla julklappar är färdigköpta utom en, Toms..
Polisen var på vår skola idag med en hund, dom letade knark för tydligen hade de blivit tipsade om att de fanns där.
I veckan har jag pluggat och varit lite med Tom. Igår hade vi avslutning med innebandygymnasiet och det var faktiskt kul.
Nu måste jag fortsätta med psykologiinlämningen.
Blev en snabb uppdatering bara så ni vet att jag lever. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback