update

Oj vilken dag det blev.
Jag vaknade bredvid Tom, vi åt frukost och sen kröp jag ner i sängen igen eftersom att jag hade sovmorgon. Tom kröp också ner en stund och helt plötsligt fick jag jätteont i hjärtat. Jag kunde inte andas, eller jag ville inte andas för att det gjorde så ont. Sen släppte de lite och när Tom gått höll jag på att svimma för jag hade så ont. Jag fick verkligen panik och ringde mamma som fick störta hem från jobbet. vid halv nio nånting var vi på akuten och jag fick göra EKG-test och det visade sig att det var lugnt. Dom misstänkte först att jag var påväg att få en probb eftersom jag är stilla mycket nu när jag inte får träna men så illa var det inte som tur var.
Troligtvis var det en luftbubbla i lungan eller lungskivorna som fastnat i varandra (?)
Jag var iallafall hur rädd som helst!

Sen var jag hos sjukgymnasten idag och hon sa att mitt knä är helt läkt och jag får börja träna innebandy igen, L Y C K A!!!
 
Nu ska jag se One Tree Hill, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback