because

Nu är det typ en helg kvar sen börjar vi skolan igen. Liiiite ångest över det faktiskt.
Det som ska bli roligast är nog faktiskt att jag och Mina ska gå i samma klass igen, det ser jag framemot! I övrigt känns det mest bara jobbigt att hela tiden behöva plugga, lära sig nya saker och gå upp tidigt varje morgon.
Och sommarlovet var för kort, och de har varit annorlunda.
Denise och Michelle var aldrig i Lickers, Liv var heller aldrig där.
Det var helt enkelt min och Jonnas sommar, och som vanligt så gjorde vi den till den bästa sommaren någonsin!
Puss på Jonna!

Kommentarer
Postat av: liv

förlåt! det stämmer, den gick alldeles för fort och jag var alldeles för lite i lickers :(

2010-08-19 @ 21:59:07
URL: http://liiiiw.blogg.se/
Postat av: jonna

din o min sommar var bäst <3

2010-08-25 @ 15:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback