Summerbreeze

Imorse vaknade jag upp brevid tom så dagen började riktigt bra, men den blev bara sämre och sämre. När vi satt på spanskan insåg jag hur sjukt tråkigt det är och hur totalt ointresserad jag är av att lära mig spanska. Det är helt klart det mest värdelösa ämnet i världen, bläh.
Efter att jag slutat satt jag kvar en stund och pratade med Olivia och Camilla och när jag skulle gå till cykeln så står min lilla Jonna och säger att hon inte skall göra något. Så vi cyklar hem till henne, dricker te, sjunger singstar, övningskör och pluggar körkortsteori med Herman. Jonna räddade alltså min dag!
Nu sket sig Valborgsplanerna också, great..
Jag orkar inte gå till skolan imorgon, det är för jävla tråkigt. Jag saknar Solberga och jag saknar 9c, godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback