moonshadow

Jag älskar att ha lov!

Just nu sitter jag i mitt nymålade gråa rum. Mamma och pappa fixar med mina gardiner och mormor står nere i köket och gör vofflor, synd att jag inte tycker om vofflor.. Men något som jag tycker om är Tom. Jag sov hos honom i lördags. På morgonen gick vi ut och gick, sen spelade vi fotboll och bandy med hans lillebror. Jag och Linus vann över Tom i allt!
När jag kom hem satt Denise vid matbordet, hon hade gjort te och vi pratade en massa. Vi var även ute och gick med Mio en stund. Vi såg tv hela kvällen och gick och la oss klockan tio.

Ikväll skall jag hem till Jonna med Denise & Michelle. Vi skall laga mat tillsammans, det kan inte bli annat än bra!
Nu dammsugar pappa och då vill jag inte sitta kvar här längre, jag skriver kanske sen.
Puss


Kommentarer
Postat av: michelle is the fucking beautiful bitch!

dammsuger ronja!

2010-04-05 @ 18:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback