I´m tonight

Idag var det släktmiddag hemma hos Kjell och Patricia. Vi åt massor med påskmat och allderles för mycket godis, men vad gör det? När vi skulle börja ta oss hemmåt fastande vi framför en film som gick på tv, "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" tror jag den hette. Riktigt bra var den iallafall!

När vi kom hem skulle jag och pappa börja måla mitt rum men vi behövde några grejer som var ute i Stenkyrka så vi åkte dit och jag körde hela vägen dit och nästan hela vägen hem!
Nu har pappa precis åkt, rummet ser ut som ett bombnedslag och det är saker överallt men det gör ingenting alls för jag tror att rummet kommer bli skitbra när det väl är klart!

Nu skall jag sova, godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback