hey, soul sister

Idag har det snöat igen, vad är felet?
På hålan gick jag hem till mormor och åt
sen somnade jag på hennes soffa i någon timme.
När jag kom tillbaka till skolan igen hade vi historia
och då fick vi sluta en kvart tidigare för våran lärare
mådde inte så bra..
Jag och Jonna cyklade tillsammans en bit för hon skulle
till stan och träffa Wille. På vägen hem mötte jag Liv
som följde med mig hem en stund.
Just nu sitter jag och kollar runt lite på datorn och väntar
på att min söta pojkvän skall höra av sig för kvällen skall
jag tillbringa med honom. Det är det absolut enda jag vill
en skitdag som denhär.
Men imorgon skall det bli sol och varmt sa Michelle!
Vi har bara två lektioner imorgon och slutar innan lunch.
Ett perfekt avslut på skolveckan!

Idag läste jag i tidningen om en kille som bet av huvudet
på en levande mus.
Dom hade filmat det och så hade polisen fått sett det. HELT STÖRT!
Hur kan man vara så elak?
Jag såg ett annat youtubeklipp på en blogg, då hade dom lagt
en liten kyckling i en högtalare och spelade jättehög musik med
massa bas så kycklingen studsade omkring tills den ramlade av..
Usch!
Jag mår bara dåligt av sånt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tror verkligen inte de !

sötblogg !

2010-04-22 @ 20:02:12
URL: http://luandaazz.blogg.se/
Postat av: liv

jävla idioter! såg en där dom satte på eld på en kanin och sen lät sin hund slita sönder den. HELT JÄVLA SJUT!

2010-04-22 @ 20:04:15
URL: http://liiiiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback