jag trodde jag hade glömt hur mycket du betyder

Igårkväll blev det ingen pizza utan det blev hamburgare, ungefär lika nyttigt.. Jag och Michelle cyklade mest runt och gjorde ingenting. Vid tio cyklade vi hem till Rasmus och Goffe där vi så vuxet satt och drack kaffe. Sen var det dags för film, "The shining" tror jag den hette. Jag frågade flera gånger men glömde att lyssna på svaret!
Vid halv tre cyklade vi hem och somnade nästan direkt.

Imorse vaknade jag av att en hund skällde hur mycket som helst. Michelle var ute och sprang. När hon kom hem hade jag dukat fram värsta frukosten och jag kände mig jättesnäll. Vi åt och gick sedan på stan.
Där köpte jag: mascara, en skinnjacka, en "tröja", nagellack och en nagelfil. Sen blev det fika på Ringduvan då även Denise kom och gjorde oss sällskap.
Nu har jag nästan precis kommit hem, ikväll ska jag se fotboll och plugga sen sova tidigt. Puss


Jag hatar sms, dom kan så lätt förstås på fel sätt..

Kommentarer
Postat av: Michelle den bästa

gilla. :)

2009-09-09 @ 20:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback