living the dream

Gårdagen var bra, mycket bra!
Det blev pyjamansparty hos Camilla och sedan festade vi vidare till Issa och Olivia. Det ramlade in folk hela tiden, Julle, Emil, Benjamin med flera. Vi hade riktigt kul!
Jag betsämmde träff med Jonatan vid Säve och Issa skulle träffa Linus så hon och jag gick dit medans dom andra fortsatte att parta. Resten av kvällen tillbringades med Jonatan, Buster och Gustav. Jag sov hemma hos Issa och Olivia och jag var jättepigg när jag vaknade imorse vid klockan tio, så det var bra! Jag gick in till Issa och hon och jag satt länge och pratade om allt.

Jag satt kvar hos dom tills det var dags att gå hem. Jag ringde till Jonna och bestämde att jag skulle ta moppen till henne så det gjorde jag. Vi åt Cajas nybakade bröd och drack massa te..
Jonna skulle till kyrkan vid halv fem så jag åkte hem, bytte om och cyklade sedan för att möta upp Sofia. Vi skulle se på fotboll, vi trodde att det var på A7 men vi hade fel, då cyklade vi till Säve och även där var det tomt. Tillslut fick vi reda på att det var vid Rävhagen så då cyklade vi dit.
Där satt vi och pratade med Carl. Tyvärr förlorade Gute..

Nu ska jag plugga matte, och sen umgås med farmor som är här!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback