still the one

HAHA, jag sitter just nu och kollar på Idol och det är askul för alla är så kassa!

Idag började jag klockan åtta med svenska, den lektionen slöt fem över nio. Min nästa lektion började vad halv två. Galet lång håltimme då jag och Carro bara drog runt och gjorde ingen nytta alls. Efter skolan cyklade vi hem till mig där vi åt lite innan det var dags för mig att cykla till Södervärn.
Förra torsdagen vart det inge innebandygymnasie så idag var jag hundra gånger mer taggad, det gick väl inte direkt bra eftersom jag inte hållt klokt i en klubba på sju månader. På exakt 214 dagar!
Men det kommer.

Imorgon är det morfars begravning.. :/


It's funny you just changed,
the boy that I ones knew started acting strange
I didn't know just what to do it seemed I had no choise
But turnaround and leave and though for sure I cried
It took some time but now I see, you are not the only one for me
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback