You're impossible to find

Igår kollade jag på en halv handbollsträning och två innebandymatcher så jag kom hem ganska sent..
U-laget mötte Nykvarn och vann, ganska stort. Sen mötte IBK Nykvarn och förlorade. Den matchen var jätterolig att se för det hände saker hela tiden. Jag kollade med Jennifer, Olivia och Louise.

Idag var jag på Korpen klockan halv nio och tog den sista sprutan, sen började inte matten förrens klockan halv tolv, så jag hade världens skönaste förmiddag. På matten jobbade jag ganska bra och på engelskan redovisade jag min bok som jag har läst, sen hade vi Naturkunskap och vi fick tillbaka proven.. Klockan halv fyra slöt jag. Då mötte jag upp Denise vid skåpet, vi skulle träffa Markus från Göteborg som är här på Gotland och hälsar på. Det var jättekul att få träffa honom igen och jag kommer nog träffa han igen innan han åker hem, i hope! Vi kollade iallafall på ibg träningen.
När vi kom hem gjorde jag och Denise pannkakor och nu ska jag plugga på spanskan och sen sova. Jag är riktigt trött så det blir skönt.

p u s s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback