with or without you

Andreas var sjuk, så vi var jätte oseriösa på innebandygymnasiet! Sprang runt och sköt på varandra, körde gissa-vem-det-är-på-bilden lek och hade kul. Robin lärde även oss att skjuta.. "Asså inte för att va sååån, men asså tjejer gör typ såhär och ni gör verkligen såhär..!" (y)

Efter cyklade jag hem till Jonna och åt, och en stund efter vi ätit upp kom Caja och hämtade oss. Vi skulle åka ner till sjukhuset och hälsa på Lillis som har opererat sig.
Vid kvart i åtta var jag påväg till ishallen, världens motvind och jättekallt. Vi såg inte klart hela matchen men Emils lag vann iallafall mot Sudret, SÅKLART! Jag, Issa och Olivia cyklade till Maxi och köpte choklad och frukost, sen cyklade jag hem till mitt och dom hem till sitt.
Det spöregnade hela vägen och jag fryser, men nu ska jag krypa ner i min stora säng och somna gott.
Imorgon börjar jag kvart i nio och slutar kvart i elva, tummen upp!

Issa och Olivia is thaa shiiiit <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback