eat, sleep, hockey..

..jajemän, det är typ så det är!
Igår kväll var jag med Denise och Jennifer på hockey. Visbyroma förlorade så det var ingen bra match. Sen cyklade vi och Emil till Ica Maxi där vi köpte godis. Utanför träffade vi Buster, Jonatan och Lukas så vi stannade en stund och pratade. Jag, Denise och Jennifer hamnade tillslut hemma hos mig där vi drack te och åt upp allt godis och tillslut övertog tröttheten och vi flummade på till klockan tolv då vi gick ut. Jag och Denise cyklade med Jennifer hem och sen vidare till gråbo där vi träffade Jacob sen hem och sova!

Imorse gick vi upp vid halv tolv, åt frukost och cyklade och mötte Jennifer sedan vidare till íshallen!
BJ mötte Lidingö och förlorade, sen gick jag och Jennifer till Ica Maxi och köpte dipp och bröd, asgott! Denise hade redan åkt hem då. Vid fyra var vi i ishallen igen, AJ mötte nåt lag och dom vann! Markus från Södertälje spelade i motståndar laget och det var skitkul att träffa honom igen!

Nu ska jag fixa lite sen möta upp Jennifer någonstans, ikväll får vi se vad som händer..! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback