It's Not My Time

huhu, vart ska jag börja?

som sagt så var gårdagen fem av fem, kanonkul! imorse var det segt att komma upp ur sängen, det gick men det var riktigt trögt. skoldagen rullade på utan några som helst problem och vi slutade tidigt. michelle följde med mig hem och vi kollade på livet enligt rosa, denise kom och sällskapade oss när hon hade slutat.

vid fem gick jag och michelle till max och köpte mat innan det var dags att gå/springa till bussen som gick vid tio över sex. vi två och fyra tjejer till från klassen skulle hem till johanna på födelsedags middag. vi hade riktigt mysigt då vi lagade mat och åt kladdkaka (y) tack för en härlig kväll tjejer!

rasmus kom och hämtade mig och michelle lite innan halv tolv och då händer det igen:
rasmus och goffe har tänkt till och lyckas skrämma skiten ur mig och michelle och jag menar verkligen skrämma skiten ur oss! fyyyyyfan. det började med att staffan (utklädd till ett fyllo) vinglar fram och tillbaka över vägen och hoppar tillslut på bilden, jag och michelle skriker i vild panik och vill bara dö. helt plötsligt från ingenstans står adam vid mitt fönster med en scream-mask på huvet och tittar rätt på mig. goffe har då ställt sig vid michelles fönster och börjat dra i dörren. även han har en sjuktful mask på sig. michelle får flaschbacks och skriker som fan, vi skriker och skriker, slår på rasmus som stannat bilden, jag är påväg bak till michelle och allt är kaos i någon minut. sen fattar vi när rasmus börjar skratta, än en gång har dom gjort de! kommit på en jävla idiotplan och förstört våra liv. tacktack för de! nu är även staffan och adam med i denna tävling, det står just nu 2-0 till er men vi kommer igen, vi har våran plan..!

nu ska jag sova, sova, sova. gooodnatt

ps. sara är grym på att luftrapa, tilda låter mest som ett lamm!

Kommentarer
Postat av: mmmmmm

nu får det fan va nog! planen måste verkställas.

2009-10-04 @ 20:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback