Right outside the window

HAHA igår hade jag jätteroligt med Issa, Olivia, Love och Simon.
Såhär var det, Jag kom hem till dom vid typ tjugo i tio, då stog Love och Simon på trappan och skrek om nån cykel och efter lite om och men fick dom tillslut låna Issas cykel och försvann ganska snabbt,.
Vi satt länge och pratade om vissa idioter som ibland inte borde få finnas och sen bestämde vi oss för att baka en kladdkaka. Då hade Louise redan gått och lagt sig och Olivia skulle jobba idag så hon gick också och la sig då.

Jag och Issa började baka men kom inte så långt innan Simon och Love kommer insnubblande i köket, sen började dom baka med oss. Tillslut hade vi fått en perfekt kladdkakesmet och skulle börja bröa formen när issa kommer på att dom inte har något ströbröd så det fick bli mϋsli.
Dom var helt galna och vi skrattade så jag fick helt ont i magen!
Och sjääälvklart glömde vi kakan, så när det började ryka fick vi panik och Simon fick ta ut den kolsvarta kakan. Han hade vritit om graderna till 275 istället för 175. Varför liksom? Hahah, då fick dom inte stanna längre så vi körde ut dom och tackade så hemskt mycket för hjälpen..!

Men jag och issa åt den ickebrända delen och den var ändå helt okej god. Vi la upp alla bilder på facebook och kollade på tv. Sen gick vi och la oss. Issa somnade ganska snabbt men jag kunde inte sova och la mig tillslut på golvet och somnade snabbt.  Jag låg först på soffan men fick ont i knät av armstödet.. 

Imorse skulle issa med bussen så vi gick upp tidigt och jag cyklade hem nu ska jag snart äta frukost och sen får vi se vad som händer idag. Det finns lite saker ska ska fixas och redas ut






(kolla issas album på facebook, eller nej gör inte det förresten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback