back to me

Onsdagskvällen blev bra tillslut.
Jag var först hemma hos Amalia och pratade. Frida, Erik och Herman kom också dit sen cyklade jag till Maxim.
Jag skulle möta Jonatan och vi pratade ganska länge, sen cyklade vi till Emil och sedan vidare till Gustav. Hannes och Lukas var också där. Vi spelade NHL och jag måste säga att jag var imponerad över mig själv. Jag och Lukas vann mot Emil och Hannes! Jag gjorde ett mål och en assist i den matchen, haha..
Sen cyklade vi hem.


Imorse vaknade jag vid ett nångång.. Vid tre mötte jag upp Issa på stan och vi kollade runt lite. Jag fick några behövliga grejer köpta och Issa hittade en väska. Sen fikade vi på Ringduvan!
Klockan fem mötte jag upp pappa och mamma vid Björkmans bilskola, vi skulle på någon kurs som tog tre timmar och var jättejättetråkig.
När jag ätit kom Jennifer hem till mig och vi har mest gått omkring och ätit på Max. Vi var nerförbi Rindi men dom folken vi såg som var där var sånna som inte kommer in på Sävefesterna för att dom är för små. Så det var bra att vi inte la 120 kr på de!
När Jennifer skulle cykla hem så gick hennes cykel i baklås typ (?) och oj vad vi skrattade!

Nu ska jag sova. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback