and that´s funny yeah!

Jag och Jennifer hade jättemysigt igår. Först stod vi länge och pratade vid Södervärn innan vi kunde bestämma oss vart vi skulle, tillslut hamnade vi iallafall hemma vid Jennifer. Där åt vi glass, björnbär, melon och drack te samtidigt som vi spanade på lite folk på facebook. Vi var även ute och gick med Timjan ganska länge. När vi kom in igen satte vi oss i Jennifers säng och blev sittande där i flera timmar, vi pratade om allt möjligt! Vid halv ett cyklade jag hem och somnade snabbt i min nybäddade säng.

Imorse mötte jag upp Jennifer vid rödlysena klockan tio i elva, BJ mötte Nynäs klockan elva och den matchen skulle vi se. Issa, Olivia, Löken, Johanna och Matilda såg också. Dom vann och det var bra!
Direkt från hockeyn till innebandyn. Endre mötte Balrog i Södervärn och dom vann med 10-4, mycket bra! Påväg till innebandyn höll jag och Issa på att cykla omkull, krocka med en bil och kissa på oss för vi skrattade så mycket. Innebandyn sågs iallafall med massa folk, Sara, Clara, Ida och sen kom även Tom till tredje perioden. Jag och Issa var och köpte mat mellan första och andra, det blev som vanligt pastavagnen! När Issa hade skrivit på lappen så blåste lappen ner i såsen och vi skrattade sjukt mycket, stackars Niklas..
Efter innebandyn åkte vi till Ica Maxi där vi köpte sallad (fyfan vad vi har ätit idag) och sedan hem till Issa och Olivia och åt upp den! Sen bar det av till Södervärn igeeeen. Vi fick en liten Camilla på köpet och det gjorde mig glad. I Södervärn spelade Östergarn mot IBK och sedan spelade Dalhem mot IBK, två ganska tråkiga matcher men kul folk som jag såg med.

Nu pluggar jag som fan och det suger, men jag måste! -_-

Kommentarer
Postat av: Issa

Haha, det var pennan inte lappen som ramlade ner Ronjis :D

2009-10-12 @ 19:01:44
URL: http://isabelleruthstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback