the world

Söndag.
Igår vann Endre, det var bra. Matchen sågs med Jennifer, Issa, Olivia och Oskar. Efter matchen blev det kvällsmat på donken med tjejerna och sen till hemmakväll och köpa godis. Vi satt hos Issa och Olivia och kollade på Lejonkungen och Björnbröder. Vid två nångång var jag och Jennifer hemma och somnade lite efter halv tre. Imorse åt vi nybakat bröd till frukost och sen kom Qim och hämtade oss. Jennifer gick hem och jag åt äppelpaj med kusinerna sen åkte vi till stallet. Jag red på Livs häst och det var jättekul eftersom det var 4 år sedan jag red sist. Nu sitter vi och väntar på att Tina ska komma hem för då ska vi fika.
Ikväll har Ulaget match men jag orkar inte se den. Hoppas dom vinner iallafall!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback