Så kommer allt gå perfekt tillslut

Igårkväll hade jag verkligen askul, jag var hemma hos Olivia med Jennifer, Tom och Emil och jag skrattade så jag fick kramp i hela magen! Vi köpte glass och godis på maxi och kollade på Paradise Hotel. Ni är bäst!

Idag har det varit en bra dag, jag har varit på topphumör och spanska "provet" gick jättebra! På gympan dansade vi och jag måste erkänna att jag och Oskar ägde! När jag slutat gick jag till biblioteket där Olivia och Camilla satt, lite senare kom Patrik också dit. Sen fick jag träffa en speciell person som gjorde mig extra glad! <3

Nu ska jag ladda ipoden, packa och sen åka till min pappa, jag ska sova där några nätter och därför kommer jag inte hinna blogga så mycket. Men jag lägger in lite bra musik sålänge, pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback