paper planes

Klockan är 01.17 jag vet inte om jag ska gå och lägga mig eller vara vaken. Rasmus och hans kompisar har haft fest och är just nu på krogen. "Öjh Ronja, är du vaken vid två eller? För då är det efterfest så vi kommer tillbaka!" Och jag råkade säga ja. -_- '
Ahaaa, så jag antar att dom snart kommer komma tillbaka aspackade och jag lär inte somna förrens halv sex imorgon bitti..

Jaja, dagen har spenderats med favoriten. Vi har kollat på hockey (Visbyroma vann) och lagat mat, mysigt! När vi kom hem till mig fixade vi naglarna, vi köpte franskmanikyr idag och det blev faktiskt bra! Carro kom också hit lite senare och vi satt och pratade på mitt rum innan vi gick ner och pratade med alla på festen. Och det var kul! 
Imorgon ska jag vara med Emil tror jag, vi ska iallafall se hockey och innebandy sen ska jag plugga..

Igår var jag och Jennifer hemma hos Emil med Hampus och Tom. Vi somnade vid halv fem, brabra! Jennifers cykel hade ingen kedja så jag och Tom fick dra hem henne, hahah!  Det tog ungefär en halvtimme för oss ifrån Emil, hmm.

Nu ska jag hjälpa storebror att ta ut en glasbit ur foten, (han är världens bästa bror, peace)

Ja tittar upp mot dig och säger bara sanningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback