allt eller inget!

Jag sitter här i mjukisbyxor vid datorn och lyssnar på musik. Trött är jag, som bara den. Jennifer sov hos mig i natt men när jag vaknade imorse var hon borta (?) Jag åkte till tandläkaren och kollade hur jag skulle göra med min tand som jag inte har.. Och nu kommer hon snart hit igen för då ska vi och Emil gå på stan.

Igår var vi på Joda och åt natchos. Det var jag, Denise, Michelle, Jennifer, Camilla och Olivia! Vi hade så galet roligt! Efterrätten blev en glass på Mc´donalds sen vidare hem till Camilla. Emil och Filip kom dit och lite senare kom också Tom. Vi var inte hemma förrens halv tre nångång i natt.

Nu kommer Jennifer, puss














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback