det svär jag på

Just nu ligger jag och Jennifer i min säng, klockan är halv tre men vi har inga planer på att sova. Kvällen har varit bra. Den började som vanligt framför spegeln i mitt rum till massa bra musik och sen vidare till stan. Där mötte vi Amalia och Frida som var sjukt partysugna men dom försvann lika snabbt igen. Vi träffade även på Jesper, Jonas och Tisen. Sen kom Emil, Hampus och några in på Mc Donalds och dom tillbringade vi kvällen med.
Det var mycket folk på stan eftersom det var GGN idag och några var utklädda.
Runt halv ett gick vi ner till Hamnplan där vi träffade Tom och Tim som följde med oss upp till Öster igen. Vi blev trötta och cyklade hem. Vi skjutsade hem Tom och hämtade lite grejer hos Jennifer sen hem till mig.

Imorgon blir det innebandy, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback