allllllright

Om en timme kommer Emil hit, vi ska kolla när U-laget möter Klinte i IBC.
Just nu taggar Jennifer med musik och jag borstar tänderna. Hon sov här i natt och vi gick upp för en halvtimme sen. Igår var Emil, Issa, Olivia och Tom här och såg skräckfilm, vi bakade även kladdkaka och spelade "bankaslå" när Issa och Olivia gått hem såg vi på Rosa the Movie. Jennifer somnade innan filmen hann börja.. När Tom och Emil cyklade hem var klockan jättemycket och jag och Jennifer gick upp och somnade ganska snabbt.

I fredags vann VisbyRoma ganska stort och efter matchen cyklade jag, Jennifer och Tom hem i spöregnet till Emil och Jennifer kedja hoppade så jag fick dra henne dit, jag var hemma halv fem på morgonen!

Nu ska jag byta kläder och sminka mig! :*

you you you

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: säg bara hur du skulle vilja ha så kan jag börja fixa med det när jag har tid :)

2009-11-08 @ 11:32:10
URL: http://fina.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv: Ja men skicka bilder och sånt som du vill ha och skriv vilka färger så sätter jag ihop något :)

2009-11-08 @ 11:55:56
URL: http://fina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback