you are beautiful

Jag sitter just nu i Annelie och Pelles lägenhet i Hägersten!
Benen värker efter många timmars spring på stan. Jag fick massa grejer köpta, bland annat skor och en avslutningsklänning. Imorgon blir det Gröna Lund om vädret tillåter. Härligt härligt!

Jag stod iallafall för gårdagens flopp..
Mormor skjutsade ner mig och mamma till båten, vi packade ur väskorna och gick för att checka in. När vi står i den långa kön börjar jag leta efter min mobil. Jag letar i väskan, i jackan, i mammas väska, ja överallt. Men mobilen är ingenstans. Vi ringer men den hörs inte, jag har alltså tappat ur den i mormors bil.
Jag får panik och vägrar åka till Stockholm i fem dagar utan mobil.. Varken jag eller mamma vet riktigt vad vi ska göra men det slutar iallafall med att jag får gå på båten utan mobilen.
Efter några samtal löser allt sig och det slutade med att Carro och Hanna hämtade mobilen hos mormor och tog med den upp till stockholm. Så jag och Pelle var och mötte dom vi Centralen förut så jag kunde få mobilen och allt slutade lyckligt! Hahah.

gooodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback