because of you

Jag kom nyss hem efter massa skoj och lek på Boda Borg!
Jag var på lag med Issa, Jessica och Annie. Det gick ganska bra för oss, eller haha! Vi klarade tre banor sen blev jag och Issa uttråkade och gick ut. Vi lånade Fannys och Claras tandemcykel och cyklade till Follingbomasten. Vi var ute i skogen i 40 minuter. Tiden går fort när man har roligt.
När vi kom tillbaka hittade vi en jättejätte stor rutschkana (stavning?!) Då hade även Olivia, Sara och Jennifer tröttnat och kom ut och åkte med oss.

Nu ska jag packa lite för imorgon kväll åker jag och mamma till Stockholm!
Jag fick i födelsedagspresent att åka dit och shoppa massa kläder, så det är vad jag ska göra från onsdag till söndag. Jag ska även hälsa på min släkt. Det ska bli riktigt kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback