angel in the sun

I tisdags var vi med klassen i Stockholm. Även 9D var med...
Vi hade jätteroligt hela dagen och det var lyckat, vi var på Coca-Cola och Naturhistoriska riksmuseét. Annars bestog dagen av trasiga armband, "låg profil", vattenkrig och snarkningar. Det går inte att ha tråkigt med Carro, Julle, Lukas och Emil!

Onsdagen rullade på i segt tempo, alla var lite småtrötta efter Stockholmsresan. Efter skolan la jag och Carro oss i solen i flera timmar. Skönt var det och lite brunare blev vi allt. När klockan började närma sig sex gick vi in och gjorde oss i ordning tills släkten skulle komma och gratta Rasmus.
När alla utom Sara, Linnea och Goffe hade åkt hem kollade vi på CL-finalen. Och Barca vann!!
Resten av kvällen satt jag och Carro och pratade med Rasmus. Sent sent somnade vi och klockan tio i morse ringde klockan..
Vi skulle spela fotboll istället för att gå i skolan för att alla 6:or skulle komma och hälsa på sina nya klasser. Men olyckligtvis öste regnet ner när jag drog upp rullgardinen och vi bestämde oss för att inte gå upp på ett bra tag.
Sagt och gjort, efter kanske en timme åt vi frukost. Vi hann förbi Carro en sväng innan det var dags att cykla till A7 och möta upp Emil och Julle.
Jag kom precis hem efter en match mot Allés Fritis, varmt var det och jag tror att vi vann. Hahah.

Nu sitter jag här i träningskläder och ska bara ta ork till mig att åka till gymmet.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback