Too little too late

HAHA, jag skrev ju igår att jag tänkte gå upp tidigt för att börja städa, men nix och nej! Jag kom ur sängen klockan halv tolv istället.
Jag började städa och städade och städade, halv fyra var jag på väg hem till Carro (såklart) Hon hade bakat bröd och vi åt massor. Vi hann även med att sola och lyssna på musik innan det var dags att cykla till A7.
Där spelade 93-ornas distrikslag mot 94-ornas. 94-orna vann..
Carro skulle på restaurang vid åtta så jag stannade kvar med John, Buster och Lukas. Emil kom också lite senare. Det var riktigt iskallt men vi hade två filtar att värma oss med, vi tryckte ihop oss och lyckades hålla värmen någorlunda bra. Imorgon är det skola igen men vi slipper både matten och spanskan så vi slutar ganska tidigt, toppen!

Nu ska jag ringa Jonna och dricka upp mitt te,
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback