när du står med mig här

Jag tänkte skriva ihop ett snabbt inlägg innan det är dags att byta om och åka.

Orienteringen gick faktiskt bra, jag lyckades hitta alla kontroller. Jag hittade Anna och Agnes eller det var snarare dom som hittade mig, så vi läste kartan rätt och hittade ut ur skogen.
Jag och Carro tog moppen och körde hem till henne när vi var färdiga, vi åt lite mat och la oss sedan i soffan för att se på film. Djävulen bär Prada blev filmen. Jag hann inte se klart hela filmen för att jag somnade. Även Carros ögon svek henne och vi låg och sov i drygt en timme. Det var riktigt skönt och behövligt.
När vi vaknade igen kurrade magarna och vi gjorde lite nudlar innan det var dags för mig att köra hem.

Nu har jag precis duschat och ska snart åka till Boda Borg. Vi ska ha avslutning med innebandylaget där. Det kommer bli riktigt kul att få träffa alla igen.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback