you´re my sunshine everyday

När jag vaknade i morse och kollade ut så såg det bara kallt och grått ut, men ju längre dagen gick destomer märkte man att det verkligen är vår snart!

Dagen började med Engelska då vi såg på en film, och på spanskan såg vi lite på rödluvan och vargen. Sen skulle vi ha rörelsepass och klassen bestämde sig för att vi skulle gå till ishallen. Jag och Carro dissade den idén och gick istället hem till mig och åt lunch. När vi haft två timmars "håla" var det dags att ta sig tillbaka till skolan igen. Carro skjutsade mig på cykeln, solen lyste och vi lyssnade på hög musik! Båda hade oknäppta jackor och inga vantar men ingen av oss frös, så nice. Våga Vägra Vinter!
När vi kom tillbaka till skolan så var det tydligen dags för ett till rörelsepass, vi gick bort mot ÖB där Carro, Emil, Lukas och jag svängde av för att gå hem till mig. Vi hittade som vanligt på massa skoj och tiden gick snabbt.
Jag har även vart en sväng förbi min farmor och farfar för att farfar fyller år idag, Grattisgrattis!
Lite efter sju var jag och mamma påväg till Willy´s där vi skulle inventera med laget. Själva inventeringen är ganska tråkig men bara för att jag har världens bästa lagkompisar så blir det kul! Snabbt var allt räknat och vi fick ytterligare några tusenlappar i lagkassan!

För första gången sen den 8 februari sover jag i min egen säng, i mitt eget rum på övervåningen. Halleluja!
Innan har jag haft det lite svårt att komma upp för trappen, eller det har jag fortfarande. Så då har jag sovit i vardagsrummet i våran extrasäng. Men nu sover jag iallafall uppe igen och det känns bra!
Godnatt people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback