keep you here

Sverige-Portugal 0-0

Kvällen var lyckad med många skratt!
Vid halv två någon gång kom Rasmus, Goffe och Simon och hämtade mig och Carro. Vi släppte av Carro och sedan körde vi hem mot Vändtia-turneringen. Goffe vann och jag vann, men Simon vann aldrig!
Imorse ringde klockan halv elva och vid tolv var jag och Amalia i ishallen.  Vi skulle se när Visbyroma mötte Arlanda. Matchen var spännande och resultatet blev 5-4 till Emils lag! Det var massor med roligt folk där, bland andra Sara, Olivia och Emily.
Efter matchen skjutsade Rasmus hem mig och Amalia till Carro där vi har varit resten av dagen. Lyssnat på musik, dansat lite och klippt Amalias hår. Det blev superfint tyckte jag!
Imorgon är det måndag, det innebär ganska kort skoldag och sedan stan med Carro, det blir mysigt. Jag har massa nya kläder som ska köpas!
Just nu sitter vi och ser på Wipeout, det är riktigt kul. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback