the best

Ojoj, nu har jag varit superkass på att uppdatera.
Vi har då varit i fjällen från Söndag till Torsdag. Det var oslagbart, vi hade verkligen så sjuktkul! Tillochmed jag har varit i backen, jag fick testa att åka Skicar (handikappgrej) Men det var jätte dyrt så jag åkte bara i en timme. 1 timme kostade 500 kr.. Men kul var det iallafall!
På dagarna var alla ute i backarna och jag roade mig med internet, massage och solning. Och på kvällarna satt vi uppe och pratade, lyssnade på musik, och drack Monster.
Resans roligaste var nog när jag och Emil sprang in till Lina och dom mitt i natten och brädde ca 20 mackor. Det var inga glada miner i den stugan, men när vi kom in i våran stuga igen så skrattade alla högt och vi åt mackor för fullt.
En dag var vi uppe i Toppstugan och fikade, mysmys!

Jag orkar inte skriva så mycket mer om fjällen för det hände så mycket, men kolla på Carros blogg hon har skrivit om varje dag. carolinekrook.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback