Tidsfördriv

Namn: Ronja
Födelsedag: 1 maj
Ögonfärg: blå
Hårfärg: blond
Höger/Vänsterhänt: höger
Stjärntecken: oxen
Skor idag: converse
Dina rädslor: fåglar och att förlora dom som betyder mest för mig
Mål för det här året: att jag ska kunna börja träna innebandy & fotboll igen
Mest använda fras på msn: inte vet jag ?
Det första du tänker på när du vaknar: att jag vill somna om
Dina bästa kännetecken: kryckorna kanske ?
När går du och lägger dig: när jag är trött
Bästa minne: Det finns så många!

Favoriter
Färg: grön och gul
Mat: köttfärsås och spagetti
Djur: hund
Glass: ben & jerry´s
Godis: surt och choklad
Bokstav: R
Nummer: 13 & 21
Tuggummi: Melon och mint
Helgdag: lördag
Årstid: sommarn
Parfym: killparfym :D

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor:
brandman eller gympalärare
Vem av dina vänner är mest lik dig: Carro Krook tror jag
Vem får dig mest att skratta: Julle eller Emil tror jag

Vem har du känt längst: Denise & Michelle
Vad är den bästa känslan i världen: att vara lycklig
 
Har du någonsin
Varit kär:
yesyes
Sovit utomhus: japps
Spytt i skolan: nej
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: jaa
Sett en död människa: nej
Varit på scen: ah
Snattat: nej
Retats: haha ja


Du ?
Svär: det händer ja
Sjunger bra: jag tycker om att sjunga iaf
Gillar åska: nej
Spelar något instrument: nope
Äger en iPod: jaow
Går till kyrkan: nej

This or that:

Pepsi/Cola: cola
McDonalds/burger king: BK
Choklad/vanilj: vet inte
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar
Kött/veg: kött
Tv/film: film
Adidas/nike: adidas
Kinamat/mexikanskt: vet inte
Kakor/paj: kakor
MTV/VH1: mtv
Blind/döv: döv

Kan du:
Vissla: jupp
Blåsa en bubbla: jao
Ha dina ögon i kors: jag råkar vara expert på det, right sara? ;)
Nudda näsan med tungan: japps
Dansa: hahah jo
Äta vad du vill utan att oroa dig: japps

Vem var den senaste personen:
Du pratade i tfn med:
storebror
Du kramade: Carro


Senast du:
Skrattade: allderles nyss
Tuggade tuggumi: gör det nu
Sjöng en sång: sjunger lite just nu :p

Random:
Hur många kuddar sover du med:
3 eller 4
Dricker du mjölk: yes
Hur många signaler innan du svarar: olika väl?
Är du ett hälsofreak: nejj
Vad är det värsta vädret: inget är väl direkt dåligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback