you tell me

Idag har jag varit jätteglad och kännt mig på topp!

Första lektionen hade vi gympa, Vitim och Matilda höll i lektionen och jag och Hanna bara satt och skrattade åt Vitim för han var verkligen stenhård mot resten av klassen.
- KÄMPA DÅ, VAFAN ÄR DET HÄR?! MEN SPRING SNABBARE. DU SKA FÅ SPRINGA STRAFFVARV SEN TRO INTE ATT DU KOMMER UNDAN!!
Hahah klockrent.
Dagen rullade på med nationelltprov, matte, slöjd och engelska. Fast på engelskan var vi ute och gick istället.
När vi hade gått i typ tre minuter och Anders hade fått stå och vänta på oss några gånger bestämde han att jag och Carro kunde gå en kortare väg för han tyckte tydligen inte att jag hoppade på så snabbt.. Så jag och Carro tog en liten trip i innerstan innan gick vi tillbaka till skolan och väntade på resten av klassen.
Hanna, Carro och Sofia följde med mig hem och vi åt mellis sen pluggade jag och Sofia till matteorovet en liten stund. Hanna hjälpte mig och jag börjar förstå lite mer nu, hahah.
Vid kvart i 6 kom min mormor och hämtade mig, hon skulle skjutssa mig till Södervärn där snack med alaget väntade.
Mycket prat blev det och sedan skjussade Sara hem mig till matteböckerna och spanska papprena.. Jag pluggade i tills jag blandade ihop allting och bestämde mig för att krypa upp i soffan under filten med datorn och en kopp varm choklad.

Nu ska jag lägga in lite ny musik på min ipod sen ska jag sova. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback