the outside

Hahah det hann visst bli ett inlägg innan vi åkte iväg.
Klockan halv nio i morse kom farmor och farfar och väckte mig, jag fick 200 kronor av dom som jag skulle köpa något fint för sa dom, älskade farmor & farfar.
Efter någon timme åkte jag och mamma till Team sportia, där köpte jag kängor som jag ska ha i fjällen och termobyxor, mjukisbyxor och även en bandana.
Sen tog vi bilen till HM där jag shoppade på mig en kofta, 3 tunna tröjor, en tjocktröja och ett par solglasögon, sedan vidare mot Cubus där jag köpte en väl behövande lotion.
På Din sko hittade jag ett par ballerina och ett par gråa vårskor, och på VILA köpte jag 2 par jeansleggins. Det blev en massa saker, men jag behövde allt så det var bara bra! TACK MAMMA!
Jag och Amalia hann även med att sola lite.

Klockan fyra träffade jag Alaget på A7, vi skulle skjuta luftgevär, det gick sådär för mig helt okej iallafall. Men Camilla vann allt! Efter skyttet åkte alla ner till O´learys där vi åt mat och kollade på Melodifestivalen. Det var riktigt kul fast att det bara var kassa låtar som gick vidare.
När jag kom hem packade jag de sista grejerna och nu ska jag sova för imorgon klockan sju ska jag träffa klassen nere på hamnen, sen bär vår långa båt och buss resa mot FJÄLLEN av.
pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback