saturday night

Verkligen lyckad lördagkväll, den bästa på lovet helt klart!
Vi var först hemma hos Sofia och åt glass och gjorde oss i ordning. Sen bar det av på tandem till Goffes syrras lägenhet där Rasmus o Goffe väntade. Lite senare kom Johanna, Malin, Mathilda, Matilda och Janni. Och tillslut kom Hampus, Gabbe och gänget sen kom Simon. Lite senare kom några fler. Vi hade jättejätte roligt och jag hoppade runt så gott jag kunde på ett ben.
Vid 2-3 någongång cyklade vi hemmåt igen. Jag, Sofia och Amalia sov på Amalias soffa.

Idag står det 3 innebandymatcher på schemat. Först Endre A-lag sen Endre U-lag sen Follingbo. Södervärn hela dagen!
Nu tänker jag nog sova lite till för det vart inte så mycket sömn inatt..
Ha en bra sista dag på sportlovet!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback