i need you and some sunshine

Nu är det drygt 508 timmar sen jag kunde springa, hoppa och gå. 3 veckor har gått.. Dom längsta tre veckorna i mitt liv? Jag har missat och kommer missa hur mycket som helst plus att det är hemskt att gå runt och ha ont hela tiden..
Jajah..

A-laget plockade en poäng mot Balrog och nu väntar slutspel, grymt härligt! U-laget körde över IBK och vann med 15-0, även Rasmus lag utklassade och vann mot Skarphäll med 17-3. Bra, bra, bra.

Imorgon är det skola igen.. Det känns lite halvkul. Sofia ska iallafall hämta mig med tandem imorgonbitti, det ser jag framemot.
Men om jag ska fortsätta skriva nu så skulle jag behöva tändstickor som kan hålla upp ögonlocken för dom sviker mig. Jag är hur trött som helst nu och tänker bara säga puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback