I´m still a rockstar

Är trött, borde sova. Men jag kan inte, jag tror jag oroar mig för mycket för operationen imorgon.. Men vad kan hända liksom? Att jag aldrig vaknar upp från sövningen eller kanske att dom råkar paja något i knät? Nej det ska nog inte vara någon fara, men bara lukten av sjukhus får mig illamående.

Idag var vi i Säves aula och kollade på en super långtråkig teater. Det var massa nior där så jag träffade bland andra Issa, Theo och Oskar. Även Olivia och Amalia som går på Säve.
Spexfotot blev succé! Tror jag. Snygga var vi iallafall. Vi hade inget speciellt tema, eller temat var nog Oklart.
Vi föreställde allt från Ninja till Catwoman, hockeykillar och superhjältar.. Ja det var nog allt möjligt, själv var jag ett troll..
Efter skolan åkte jag och Carro hem till mig och drack te, egentligen var det meningen att vi skulle plugga men just nu så finns det mycket att diskutera och spekulera kring, så vi satt bara i flera timmar och pratade. Du är bäst Carro!
Klockan sju träffades innebandylaget på O´learys och kollade på A-lagsmatchen mellan Endre och Falun som sändes på Tv. Endre förlorade, men nästa gång förlorar Falun. That´s it!

Nu ska jag försöka koncentrera mig på att sova.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback