don´t say

Jag bloggade för bara någon timme sen, så det finns inte så mycket att skriva för det har inte hänt något mer än att Anna sa fel väg till mig och Lina när vi skulle till grillningen så vi gick världens omväg i uppförsbackar, trappor och massa snö!
Men tillslut löste Carro det så vi kom fram och fick våra korvar. När vi ätit upp for alla iväg till liftarna och jag satt kvar med mina jävla kryckor..
Men Anders betalade 60 kr till datorntid på en restaurang/café så jag skulle kunna roa mig med något, så här sitter jag medans dom andra åker en massa svarta backar..
 Jag har 28 minuter kvar av min internettid, sen ska jag försöka hitta hem till stugan igen.
Stackars Axel ligger i stugan och är sjuk så jag ska gå in och prata lite med honom hade jag tänkt.
Annars har vi det skitbra i fjällen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig med!

2009-03-09 @ 20:08:24
Postat av: Denise

Tycker så synd att du inte kan åka, men fan va kul att bara få vara där! riktigt najs jue!! Hälsa axel att han kryar på sig, inte kul de där naj! Puss på dig lover!

2009-03-12 @ 17:35:14
URL: http://denisegotvik.blogg.se/
Postat av: Liv

Din stakare , fan vad synd att du inte kan åka !

men det låter som att du har det ganska mysigt iaf !?

saknar dej massor <3

2009-03-13 @ 14:14:17
Postat av: Liv

din stakare , fan att du inte kan åka !

men det låter som du har det ganska bra iaf !?

Saknar dejj massor <3

2009-03-13 @ 14:15:36
Postat av: Liv

Ojj sry blev för många ;D såg ut som om det första inte kom med . men aja <3

2009-03-13 @ 21:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback