you make it real

Överallt hörs basen och musiken från alla studentvagnar som åker omkring i stan, grymt!

Imorse var jag på sjukhuset, dom kollade, ritade och drog i knät. Jag har tappat 4 cm muskler på de vänstra benet. Varje cm motsvarar 1 liter, alltså har jag tappat 4 liter muskler..
Det är inte säkert att det blir en operation ännu, men jag ska tillbaka i höst igen.

När jag kom tillbaka till skolan igen spelade dom rugby på idrotten, det såg riktigt kul ut och jag hade gärna velat vara med. Sen var det dags för lunch och svenska. På svenskan gick vi ner till Kallis och kollade när alla studenterna sprang ut. Där träffade jag Issa och lite folk och dom var jag med ett bra tag tills det var dags för Issa att gå. Jag har träffat jättemånga idag och det har varit kul. "Brorsan" tar även studenten, Goffe!!
Hahah lite annat folk träffade vi också, shit happens when you party with Carro and Ronja.. ;)

Nu ska jag gå ut, ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback