Tidsfördriiiv

OM DIG

Namn - Ronja
Bor- gotland
Syskon - 1 storebror
Ålder - 16
Född - 1 maj, 1993  
Ögonfärg - blåa
Längd - 170 nånting
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - oxen
Hårfärg - blond
Födelseort - Visby

DAGENS..

Saknad - språkresefolket
Kläder -  Chinos o randig tröja
Smink - mascara
Underkläder - björnborg o bh
Mat - köttgryta (?)
Göra sen: gåpå stan med systrarna Ruthström
Godis - jag äter inte godis
Pinsamaste - har jag inte hunnit med ännu
Roligaste - Julle


SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp - haha nej
Tycker du om godis - jaa
Hur många gånger i veckan äter du godis - jag äter inte godis just nu
Äter du oftast nyttig mat - jaoe
Tycker du att du själv är söt/snygg - njaa
Du ger mycket komplimanger till andra - sådär
Är du nöjd med ditt förnamn - jorå
Du tycker att du själv är smart - dugligt
Har du bra självförtroende - ganska
Hur många gånger om dagen sitter du vid datorn - det varierar stort
Du tycker om att vara med killar - jaa
Känner du dina grannar - känner och känner, jag vet vilka de är iaf
Äger du några Björn Borg trosor - japps
Hur många? - 5 par tror jag
Är du en Björn Borg-fjortis?- va?
Använder du BH: ja?
Gillar du skolan - ja det gör jag
Har du någon gång skolkat - jaman
Spelar du något instrument - nej..
Sporter/aktiviteter har du gått i - ridning, dans, teater, fotboll, innebandy, pingis typ
Har du några tatueringar - nixnix
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - det är inget jag räknar, men går man förbi en spegel så blir det ju en reflex att man kollar sig i den
Tycker du om djur - jadå

BRUKAR DU...

Sova - jaa
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Snusa - nej ursch
Skada dig - ja, men inte med vilja
Klä dig i svart - ibland, men inte helt svart
Lita på folk - jag försöker
Skada dig med flit - nej!
Drömma mardrömmar - jo, det händer
Gå i skolan - ja ja
Gå i kyrkan - nej nej
Ljuga - nej, men jag brukar luras
Vilja dö - nej verkligen inte.

NÄR...

Åt du senast - för typ en timme sen
Läste du ut en bok senast - kommer inte ihåg..
Köpte du något senast - i caffis idag
Vad? - te o macka
Svor du senast - vet inte..
Sjöng du senast - allderles nyss
Klantade du dig senast -  det händer typ hela tiden
Fick du senast ett sms - jag fick ett precis

ÄR DU..

Snäll - jadå
Kort - nej
Klantig - ja
Kär - njaee, inte ännu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback