my sunshine

Idag är det tisdag och vi hade premiär på cafét och det gick grymt! Fast vi hade inte så mycket kunder.. Men dom kommer väl. I morse när vi skulle öppna hade jag och Michelle lite smått panik för allt som fattades och behövdes men det löste sig efter hand och allt gick bra.
Julle, Carro, Emil och Lukas tittade förbi och det gjorde mig glaaad!

Massor har hänt men jag måste nämna att söndagskvällen hos Jonathan, Jonas, Alex och Hjalmar var kanon! På kvällen sov Denise och Michelle hos mig i stan. På morgonen köpte vi nybakat bröd och yoghurt. Efter det städade vi cafét och bakade en massa.

Jag och Michelle kom just ner till Lickers efter att vi varit i Tystebols och hämtat datorn.
Med varmt solljus och bra musik åkte vi moppe och fick glädjerus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback