riktigt bra, eller riktigt dåligt

Vi hade det riktigt trevligt hos Denise och Michelle! Vi var väl runt 15 tjejer hemma hos dom. När vi skulle ta bussen hem hade både jag och Amanda glömt våra busskort men det fixade sig och tillslut var vi påväg till Visby.
Jag och Carro åt hemma hos mig innan vi cyklade hem till henne där vi gjorde oss i ordning för en kväll hos August. Där träffade vi mycket roligt folk och kvällen slutade riktigt bra tillslut. Imorse vaknade vi runt elva, vi åt frukost och sedan cyklade jag hem. Jag duschade och sedan mötte jag upp Amalia och vi gick till A7 och såg på fotboll. Tyvärr förlorade Gute..
Resten av dagen har jag tillbringat med Jonna! Jag fick åka med när hon övningskörde och jag måste säga att hon var riktigt duktig.
Nu sitter jag i soffan och kollar på matchen mellan BP och AIK med Rasmus och Goffe, ikväll får vi se vad som händer men jag vet iallafall att jag ska se Sverigematchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback