quicksand

jag sitter nu hos mina kusiner, fast dom är inte hemma. farmor och farfar är inte heller hemma och jag kan inte hitta mamma och pappa någonstans. michelle och denise är och äter med sin familj i stan och kommer hem efter nio, så det känns som att jag är heeelt själv i lickers..

våran midsommar blev suverän! vi hade så grymt kul i åminne med nästan alla man kände. 
när vi kom hem på natten var vi utelåsta. vi skulle sova i min bod men skulle först in och borsta tänderna i huset och självklart hade rasmus låst så vi kom inte in.. det spöregnade och vi var trötta och frusna. tillslut sprang vi ner till kusinerna och lyckades få tag på pappa som sa att vi skulle väcka rasmus så vi gjorde det, och det blev ett jävla liv. han var sur! 
när vi äntligen satt i boden pratade vi om kvällen och allt innan vi somnade. 
och tack världens bästa goffe som skjutsade oss fram och tillbaka!!! 

när vi vaknade i morse var det sol och varmt, vi spelade lite badminton och solade innan vi bestämde oss för att åka till hamnen och bada. det var typ jättekallt men fortfarande lika härligt. resten av dagen har vi solat och lyssnat på musik! 

För exakt ett år sen var jag och jonna i england.. det var för exakt ett år sen som jag grät och ville åka hem. jag hatade maten, jag hatade familjen vi bodde hos och jag saknade alla kompisarna här hemma. men allt blev så sjukt bra och dom tre veckorna i england var oslagbara, jag saknar alla och hoppas att så många som möjligt kommer ner till gotland och hälsar på under sommaren!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback